Інформація про питання з якими найчастіше звертались громадяни
зі зверненнями до департаменту iнфраструктури обласноi' військової адмiнiстрацii протяrом сiчня - серпня 2024 року
108 – Будівництво та ремонт доріг, вулиць - 57
031 - Робота пасажирського транспорту – 42
036 - Надання поштових послуг – 33
030 – Транспорт і зв'язок - 20
035 - Діяльність радіо, телемережі, послуги Інтернет, мобільний зв'язок – 12
038 - Інші питання – 9
034 - Телефонізація квартир, будинків – 7
032 - Пільгове перевезення пасажирів – 5
037 - Діяльність залізничних і автобусних станцій - 2
З метою практичної реалізації громадянами України права на звернення та поліпшення роботи зі зверненнями громадян, керівництво департаменту вживає дієвих заходів щодо позитивного вирішення кожного звернення та недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих або неповних відповідей.
Особливу увагу приділяється розгляду звернень членів сімей учасників бойових дій, які загинули під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності держави, військовослужбовців ЗСУ, які захищали або захищають Україну, членів їх сімей, ветеранів війни, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.
Питання з якими звертаються громадяни у своїх зверненнях, керівництво департаменту постійно тримає на особистому контролі.