Про стан роботи із зверненнями громадян  у І півріччі 2014 року

Протягом І півріччя 2014 року до департаменту на виконання надійшло 385 доручень керівництва
облдержадміністрації з розгляду звернень громадян,   у т.ч. 177 звернень громадян через "Урядовий контактний центр";
56 – з Кіровоградського обласного контактного центру; 104 – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації; 48 доручень керівництва облдержадміністрації з додаткового контролю за вирішенням питань,
порушених заявниками.
(Довідково: У січні – червні 2013 року до департаменту на виконання надійшло 625 доручень керівництва
облдержадміністрації з розгляду звернень громадян,   у т.ч. 35 звернень, які отримано з Адміністрації Президента України,
Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України і від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо);
121 звернення з урядової гарячої лінії та у рамках телевізійного проекту "Діалог з країною"; 258 звернень – з
Кіровоградського обласного контактного центру; 119 звернень – через облдержадміністрацію; 16 звернень надійшло
безпосередньо до департаменту і 5 громадян прийнято на особистому прийомі керівництвом департаменту;
71 доручення керівництва облдержадміністрації щодо додаткового контролю за вирішенням питань порушених
заявниками).

Протягом року отримано 177 звернення громадян через облдержадміністрацію з "Урядового контактного центру".
Позитивно вирішені питання по 25,9 % звернень громадян, роз’яснення щодо шляхів вирішення питань надані по 74 %
зверненням.

56 звернень (14,5  % від загальної кількості звернень громадян) надійшло з Кіровоградського обласного
контактного центру. Питання, порушені у 21,4 % зверненнях, вирішені позитивно; по 78,5 % надані роз’яснення щодо
можливих шляхів позитивного вирішення питання.

В департаменті систематично оновлюється консультативно-роз’яснювальна інформація з питань, які найчастіше
порушуються заявниками, та розміщується на веб сайті департаменту.
В даний час на офіційному веб сайті департаменту знаходиться:
- консультативно-роз'яснювальна інформація з правил та норм проведення гірничовидобувних робіт;
- роз'яснення ВАТ "Кіровоградобленерго" щодо порядку застосування нового тарифу для населення, яке
користується електроплитами та/або електроопалювальними установками;
- роз'яснення ВАТ "Кіровоградгаз" щодо користування газовим обладнанням та використання пічного опалення з
пальниками УГОП-П-16;
- правові відносини при здійсненні операцій з металобрухтом;
- правове регулювання роботи базових станцій мобільного зв'язку;
- консультативно-роз'яснювальна інформація з питань перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- нові тарифи на електроенергію, що відпускається населенню с 01.06.2014 року;
- роз'яснення щодо нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування
транспортними засобами, параметри яких перевищують нормативні.

Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку.
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)