Про стан роботи із зверненнями громадян  у І кварталі 2015 року


Протягом І кварталу 2015 року до департаменту на виконання надійшло 638 доручень керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян,   у т.ч. 440 звернень громадян через "Урядовий контактний центр"; 140 – з Кіровоградського обласного контактного центру; 53 – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації; 2- безпосередньо до департаменту; 3 доручення керівництва обласної державної адміністрації з додаткового контролю за вирішенням питань, порушених заявниками.

(Протягом І кварталу 2014 року до департаменту на виконання надійшло 196 доручень керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян,   у т.ч. 71 звернень громадян через "Урядовий контактний центр"; 35 – з Кіровоградського обласного контактного центру; 54– через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації; 36 доручень керівництва облдержадміністрації з додаткового контролю за вирішенням питань, порушених заявниками.)

Протягом року отримано 440 звернень громадян через облдержадміністрацію з "Урядового контактного центру". Позитивно вирішені питання по 35 зверненням громадян (8 % від загальної кількості звернень отриманих з "Урядового контактного центру"), роз’яснення щодо шляхів вирішення питань надані по 355 зверненням (80,7 %).

140 звернень (21,9 % від загальної кількості звернень громадян) надійшло з Кіровоградського обласного контактного центру.
Питання, порушені у 20 зверненнях (14,3% від загальної кількості звернень отриманих з Кіровоградського обласного контактного центру), вирішені позитивно; по 93 (66,4 %) - надані роз’яснення щодо можливих шляхів позитивного вирішення питання.

Департаментом отримано на розгляд та вирішення питання через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації з Адміністрації Президента України – 7 звернень, з Кабінету Міністрів України – 3 звернення, з Верховної Ради України – 1 звернення та від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо) – 4 звернення, безпосередньо з обласної державної адміністрації - 38 звернень.

Питання "Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік" розглянуто на засіданні колегії 14 лютого 2015 року.


Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку (наказ директора департаменту від 23 грудня 2014 року №114-од).

Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)