У січні - березні 2013 року до департаменту на виконання надійшло 320 доручень керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч. 20 звернень, які отримано з Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України і від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо); 54 звернення з урядової гарячої лінії та у рамках телевізійного проекту "Діалог з країною"; 163 звернення - з Кіровоградського обласного контактного центру; 49 звернень - через облдержадміністрацію; 5 звернень надійшло безпосередньо до департаменту і З громадянина прийнято на особистому прийомі керівництвом департаменту; 26 доручень керівництва облдержадміністрації щодо додаткового контролю за вирішенням питань порушених заявниками.
      (Довідково: протягом І кварталу 2012 року до головного управління надійшло 325 доручень керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч. 18 - з додаткового контролю, 41 звернення отримані через урядову гарячу лінію, 175 звернень через гарячу лінію голови облдержадміністрації; 6 звернень надійшли безпосередньо до головного управління).
      Забезпечено розгляд 54 звернень громадян, що надходили до облдержадміністрації з урядової гарячої лінії та з Адміністрації Президента України у рамках телевізійного проекту "Діалог з країною". З початку року позитивно вирішені питання по 20,4% звернень громадян, розяснення щодо шляхів вирішення питань надані по 68,5 % зверненням.
      163 (50,9 % від загальної кількості звернень громадян) звернення надійшли з Кіровоградського обласного контактного центру. Питання, порушені у 45 (27,6 %) зверненнях, вирішені позитивно; по 106 зверненням (65 %) надані розяснення щодо можливих шляхів позитивного вирішення питання.
      Стан роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії 27 березня 2013 року (рішення колегії №2).
      Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку. Протягом звітного періоду прийнято 3 громадянина.
      В департаменті систематично проводиться аналіз порушених у зверненнях питань, оновлюється консультативно-розяснювальна інформація з питань, які найчастіше порушуються заявниками, яка розміщується на веб сайті департаменту.


Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-березні 2013 року
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)