Про стан роботи із зверненнями громадян
У 2012 році до департаменту на виконання надійшло 1572 доручення керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч. - 658 звернень, які отримано через облдержадміністрацію з Адміністрації Президента України та Верховної Ради України і від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо), 175 звернень - через урядову "гарячу лінію", 739 звернень - через "гарячу лінію" голови облдержадміністрації. (Довідково: протягом 2011 року до головного управління надійшло 1024 доручення керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч. 498 та 71 звернення, які отримано через "гарячі лінії" голови облдержадміністрації та уряду відповідно)

Забезпечено розгляд звернень громадян, що надходили до облдержадміністрації через урядову телефонну "гарячу лінію". З початку року позитивно вирішені питання по 24,6 % звернень громадян, роз'яснення щодо шляхів вирішення питань надані по 72,6 % зверненням.

739 (47 %) звернень надійшли через телефонну "гарячу лінію" голови облдержадміністрації. Питання, порушені у 83 (11,2 %) зверненнях з "гарячої лінії" голови облдержадміністрації, вирішені позитивно; по 637 зверненням (86,2 %) надані роз'яснення щодо можливих шляхів позитивного вирішення питання.

Стан роботи зі зверненнями громадян у звітному періоді розглянуто на засіданнях колегії 10 лютого (рішення колегії №
2) та 31 серпня (рішення колегії №10).

Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку. Найбільш актуальними питаннями для громадян залишаються питання роботи пасажирського транспорту, електро та тепло забезпечення будинків.

В департаменті систематично проводиться аналіз порушених у зверненнях питань, оновлюється консультативно-роз'яснювальна інформація з питань, які найчастіше порушуються заявниками, та розміщується на веб сайті департаменту.

У 2012 році розміщені на веб сайті:
- роз'яснення щодо правових відносин при здійсненні операцій з металобрухтом;
- інформаційний бюлетень "Мобільний зв'язок та здоров'я людини", який розроблено фахівцями Центральної санепідемстанції Міністерства охорони здоров'я України.


У січні - вересні 2012 року до головного управління надійшло 1110 доручень керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч.:
- 88 з додаткового контролю;
- 126 звернень через урядову «гарячу лінію»;
- 540 звернень через «гарячу лінію» голови облдержадміністрації;
- 33 звернення надійшли безпосередньо до головного управління.

Забезпечено розгляд звернень громадян, що надходили до облдержадміністрації через урядову телефонну «гарячу лінію». З початку року позитивно вирішені питання по 20,6% звернень громадян, роз’яснення щодо шляхів вирішення питань надані по 74,6% звернень.

48,65% звернень надійшли через телефонну «гарячу лінію» голови облдержадміністрації. Питання, порушені у 12,2 % звернень з «гарячої лінії» голови облдержадміністрації, вирішені позитивно, по 417 зверненням (77,2%) надані роз’яснення щодо можливих шляхів позитивного вирішення питання.

Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)