Про розгляд звернень громадян у Департаменті інфраструктури та промисловості
обласної державної адміністрації у 2015 році

Протягом 2015 року до департаменту на виконання надійшло 1971 доручення
керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян,   у т.ч. 1290 звернень
громадян через "Урядову гарячу лінію"; 424 – з Кіровоградського обласного контактного
центру; 225 – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації;
12-безпосередньо до департаменту; 20 доручень керівництва обласної державної
адміністрації з додаткового контролю за вирішенням питань, порушених заявниками.

Протягом року отримано 1290 звернень громадян через облдержадміністрацію з
"Урядової гарячої лінії". Позитивно вирішені питання по 249 зверненням громадян (19,3 %
від загальної кількості звернень отриманих з "Урядової гарячої лінії"), роз’яснення щодо
шляхів вирішення питань надані по    958 зверненням (74,3 %).

424 звернення (21,5 % від загальної кількості звернень громадян) надійшло з
Кіровоградського обласного контактного центру. Питання, порушені у 62 зверненнях
(14,6 % від загальної кількості звернень отриманих з Кіровоградського обласного
контактного центру), вирішені позитивно; по 337 (79,5%) - надані роз’яснення щодо
можливих шляхів позитивного вирішення питання.

Департаментом отримано на розгляд та вирішення питання через відділ роботи зі
зверненнями громадян апарату облдержадміністрації з Адміністрації Президента
України – 23 звернення, з Кабінету Міністрів України – 19 звернень, з Верховної Ради
України – 5 звернень та від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо) –
15 звернення, безпосередньо з обласної державної адміністрації - 163 звернення
громадян.

На офіційному сайті Департаменту в розділі "Звернення громадян" знаходиться
консультативно-роз’яснювальна інформація з питань, які найчастіше порушуються
заявниками. Також, для зручності користувачів сайту та своєчасному внесенню змін
актуальна інформація надається переадресацією безпосередньо з сайтів підприємств, які є
відповідальними за дану інформацію.

Питання щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян у Департаменті
розглянуто на засіданнях колегії 14 лютого та 30 вересня 2015 року.

Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно
до графіку (наказ директора департаменту від 23 грудня 2014 року №114-од).
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)