Стан роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік

Протягом 2014 року до департаменту на виконання надійшло 1092 доручень керівництва облдержадміністрації з
розгляду звернень громадян,   у т.ч. 749 звернень громадян через "Урядовий контактний центр"; 96 – з
Кіровоградського обласного контактного центру; 177 – через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації; 15-безпосередньо до департаменту; 55 доручень керівництва обласної державної адміністрації
з додаткового контролю за вирішенням питань, порушених заявниками.

(У 2013 році до департаменту на виконання надійшло 1293 доручень керівництва облдержадміністрації з розгляду
звернень громадян, у т.ч. 291 звернення громадян через "Урядовий контактний центр" та у рамках телевізійного
проекту "Діалог з країною"; 426 – з Кіровоградського обласного контактного центру; 418 – через відділ роботи зі
зверненнями громадян апарату облдержадміністрації, з них 70 звернень, які отримано з Адміністрації Президента
України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України і від інших органів (редакцій газет, громадських
організацій тощо); 54 звернень надійшло безпосередньо до департаменту і 9 отримано від громадян на особистому
прийомі керівництвом департаменту; 158 доручень керівництва облдержадміністрації щодо додаткового контролю за
вирішенням питань, порушених заявниками.)

Протягом року отримано 749 звернень громадян через облдержадміністрацію з "Урядового контактного центру".
Позитивно вирішені питання по 117 зверненням громадян (15,6 % від загальної кількості звернень отриманих з
"Урядового контактного центру"), роз’яснення щодо шляхів вирішення питань надані по 630 зверненням (84,1 %).

96 звернень (9,9 % від загальної кількості звернень громадян) надійшло з Кіровоградського обласного контактного
центру. Питання, порушені у 42 зверненнях (43,8% від загальної кількості звернень отриманих з Кіровоградського
обласного контактного центру), вирішені позитивно; по 54 (56,3 %) - надані роз’яснення щодо можливих шляхів
позитивного вирішення питання.

Департаментом отримано через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації на розгляд та
вирішення питання заявника з Адміністрації Президента України – 18 звернень, з Кабінету Міністрів України – 12
звернень, з Верховної Ради України – 8 звернень та від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо) –
10 звернень. Протягом року загальна кількість звернень зменшилася до 48 (у 2013 році – 70 звернень).
В даний час знаходиться на веб сайті департаменту наступна консультативно-роз’яснювальна інформація з питань, які
найчастіше порушуються заявниками:
· консультативно-роз'яснювальна інформація з правил та норм проведення гірничовидобувних робіт;
· роз'яснення ВАТ "Кіровоградобленерго" щодо порядку застосування нового тарифу для населення, яке
користується електроплитами та/або електроопалювальними установками;
· роз'яснення ВАТ "Кіровоградгаз" щодо користування газовим обладнанням та використання пічного опалення з
пальниками УГОП-П-16;
· правові відносини при здійсненні операцій з металобрухтом;
· правове регулювання роботи базових станцій мобільного зв'язку;
· консультативно-роз'яснювальна інформація з питань перевезення пасажирів автомобільним транспортом.

Стан роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії 28 березня та 23 вересня 2014 року.

Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку (наказ директора
департаменту від 23 грудня 2014 року №114-од).
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)