ІНФОРМАЦІЯ про стан роботі із зверненнями громадян, що надійшли в департамент інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 липня 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли в департамент інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 червня 2017 року

Про розгляд звернень громадян у Департаменті інфраструктури та промисловості обласної державної адміністрації у першому кварталі 2017 року

Про розгляд звернень громадян у департаменті інфраструктури та промисловості обласної державної адміністрації у 2016 році

Про розгляд звернень громадян
у Департаменті інфраструктури та промисловості обласної державної адміністрації у 2015 році

Про стан роботи зі зверненнями громадян
протягом січня-вересня 2015 року

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за січень-червень 2015 року

Про стан роботи із зверненнями громадян  у І кварталі 2015 року

Стан роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік


ПРО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА СІЧЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ 2014 РОКУ

Про стан роботи із зверненнями громадян  у І півріччі 2014 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у 2013 році

Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-вересні
2013 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-червні 2013 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-березні 2013 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у 2012 році
 
Протягом січня-липня 2017 року до департаменту надійшло 1193 звернення громадян
(січень-липень 2016 року - 1535), у тому числі:

517 - через обласний контактний центр;
599 - через урядову телефонну «гарячу лінію»;
75 - через відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації;
2 – на особистому прийомі громадян керівництвом департаменту.

Переважна більшість питань, які порушувались у зверненнях, стосувались відключення
послуги електропостачання, відсутності стаціонарного телефонного зв’язку, порушень
права пільгового перевезення пасажирів тощо.

Опрацювання звернень здійснюється у співпраці із фахівцями Кіровоградської дирекції
ПАТ «Укрпошта», Кіровоградської філії ПАТ «Укртелеком», ВАТ «Кіровоградгаз», ПрАТ
«Кіровоградобленерго», райдержадміністрацій, міськвиконкомів та інше.

У разі потреби, для вирішення питання, здійснюється виїзд на місце із залученням до
роботи зі зверненнями представників відповідних установ, організацій та самих заявників.

Так, у січні 2017 року з виїздом на місце розглядалось звернення стосовно сприяння
вирішенню питання правомірності  встановлення базової станції мобільного зв’язку.

З метою врегулювання даного питання представниками департаменту інфраструктури та
промисловості облдержадміністрації проведено обстеження території за вказаною адресою
та встановлено, що у дворі будинку дійсно розташовано станцію мобільного зв’язку, яка
відключена від електричних мереж. За інформацією ПрАТ «Кіровоградобленерго»,
підключень станції мобільного зв’язку не здійснювалося, відтак, за наявною інформацією
зазначена базова станція не функціонує.

У травні 2017 року керівництво департаменту інфраструктури та промисловості
облдержадміністрації з виїздом до с.Зелений Гай спільно з Трепівською сільською радою,
жителями с.Зелений Гай та перевізниками області опрацювали питання щодо забезпечення
автобусним сполученням с.Зелений Гай з м.Кропивницький. За результатами проведеної
роботи, узгоджено оптимальний час та дні виконання рейсів за маршрутом у напрямку
Зелений Гай-Кропивницький, а саме – в неділю. З 14 травня 2017 року с.Зелений Гай
забезпечене автобусним сполученням з м.Кропивницький за маршрутом Казарня-
Кропивницький з часом відправлення від с.Зелений Гай о 09.00 та від Кропивницької АС-2
о 17.50 – у неділю.

Протягом січня-липня 2017 року на особистому прийомі керівництва департаменту було 2
особи. Звернення стосувалось відсутності стаціонарного телефонного зв’язку та можливості
нестандартного приєднання електроустановок житлового будинку, розташованого по
вул.Короленка до мереж ПАТ «Кіровоградобленерго».
За результатами розгляду, заявникам було надано відповідні роз’яснення.

Стан організації роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії
департаменту згідно з затвердженим графіком двічі на рік. Перед спеціалістами
департаменту поставлено завдання щодо супроводу кожного звернення до повного
вирішення питання порушеного у зверненні.
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботі із зверненнями громадян, що надійшли в департамент інфраструктури та промисловості облдержадміністрації
станом на 01 серпня 2017 року
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)