ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 квітня 2019 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 січня 2019 року


ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 жовтня 2018 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 липня 2018 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 квітня 2018 року


ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 січня 2018 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 жовтня 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботі із зверненнями громадян, що надійшли в департамент інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 серпня 2017 року

ІНФОРМАЦІЯ про стан роботі із зверненнями громадян, що надійшли в департамент інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 липня 2017 року


ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли в департамент інфраструктури та промисловості облдержадміністрації станом на 01 червня 2017 року

Про розгляд звернень громадян у Департаменті інфраструктури та промисловості обласної державної адміністрації у першому кварталі 2017 року

Про розгляд звернень громадян у департаменті інфраструктури та промисловості обласної державної адміністрації у 2016 році

Про розгляд звернень громадян
у Департаменті інфраструктури та промисловості обласної державної адміністрації у 2015 році

Про стан роботи зі зверненнями громадян
протягом січня-вересня 2015 року

Підсумки роботи зі зверненнями громадян за січень-червень 2015 року

Про стан роботи із зверненнями громадян  у І кварталі 2015 року

Стан роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік


ПРО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА СІЧЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ 2014 РОКУ

Про стан роботи із зверненнями громадян  у І півріччі 2014 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у 2013 році

Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-вересні
2013 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-червні 2013 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у січні-березні 2013 року

Про стан роботи із зверненнями громадян у 2012 році
 
ІНФОРМАЦІЯ
про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до департаменту інфраструктури та промисловості облдержадміністрації
станом на 01 листопада 2019 року
Протягом січня-вересня  2019 року до департаменту надійшло 2366 звернень громадян, що у 1,5 рази більше порівняно з відповідним періодом 2018 року.
Зокрема, до департаменту звернення надходили:

2248 - через обласний контактний центр та урядову телефонну «гарячу лінію»;
118 - через відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Переважна більшість питань, які порушувались у зверненнях, стосувались відновлення послуги електропостачання, газопостачання, стаціонарного телефонного зв’язку або взагалі прохання про відключення від цієї послуги, порушень права пільгового перевезення пасажирів, відновлення рейсів автобусного сполучення, розчищення доріг тощо.

Опрацювання звернень здійснюється у співпраці із фахівцями Кіровоградської дирекції ПАТ «Укрпошта», Кіровоградської та Дніпропетровської філій ПАТ «Укртелеком»,
Філії ТОВ Газопостачальна компанія Нафтогаз, ВАТ «Кіровоградгаз»,
ТОВ Кіровоградська обласна енергопостачальна організація,
ПАТ «Кіровоградобленерго», Службою автомобільних доріг в Кіровоградській області, ДП «Кіровоградський облавтодор», райдержадміністрацій, міськвиконкомів та інше.

У разі потреби, для вирішення питання, здійснюється виїзд на місце із залученням до роботи зі зверненнями представників відповідних установ, організацій та самих заявників.

Стан організації роботи із зверненнями громадян розглядається на засіданнях колегії департаменту згідно з затвердженим графіком двічі на рік.
Перед спеціалістами департаменту поставлено завдання щодо супроводу кожного звернення до повного вирішення питання порушеного у зверненні.
Дата и время
Мапа сайта
Система управління якістю в органах виконавчої влади
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА ПРОМИСЛОВОСТІ
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 24-08-55, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин