Про стан роботи зі зверненнями громадян
протягом січня-вересня 2015 року

Протягом січні-вересні 2015 року до департаменту на виконання надійшло 1417 доручень
керівництва облдержадміністрації з розгляду звернень громадян,   у т.ч. 938 звернень громадян через
"Урядовий контактний центр"; 304 – з Кіровоградського обласного контактного центру; 158 – через
відділ роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації;                          11-безпосередньо
до департаменту; 6 доручення керівництва обласної державної адміністрації з додаткового контролю
за вирішенням питань, порушених заявниками.

Протягом року отримано 938 звернень громадян через облдержадміністрацію з "Урядового
контактного центру". Позитивно вирішені питання по 165 зверненням громадян (17,6 % від загальної
кількості звернень отриманих з "Урядового контактного центру"), роз’яснення щодо шляхів вирішення
питань надані по 744 зверненням (79,3 %).

304 звернень (21,5 % від загальної кількості звернень громадян) надійшло з Кіровоградського
обласного контактного центру. Питання, порушені у 50 зверненнях (16,4 % від загальної кількості
звернень отриманих з Кіровоградського обласного контактного центру), вирішені позитивно; по
246 (80,9 %) - надані роз’яснення щодо можливих шляхів позитивного вирішення питання.

Департаментом отримано на розгляд та вирішення питання через відділ роботи зі зверненнями
громадян апарату облдержадміністрації з Адміністрації Президента України – 17 звернень, з Кабінету
Міністрів України – 13 звернення, з Верховної Ради України – 3 звернення та від інших органів (редакцій
газет, громадських організацій тощо) – 10 звернення, безпосередньо з обласної державної
адміністрації - 115 звернень.

На офіційному сайті Департаменту в розділі "Звернення громадян" знаходиться консультативно-
роз’яснювальна інформація з питань, які найчастіше порушуються заявниками. Також, для зручності
користувачів сайту та своєчасному внесенню змін актуальна інформація надається переадресацією
безпосередньо на сайти підприємств, які є відповідальними за дану інформацію.

Питання щодо підсумків роботи зі зверненнями громадян у Департамнті розглянуто на
засіданнях колегії 14 лютого та 30 вересня 2015 року.

Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку
(наказ директора департаменту від 23 грудня 2014 року №114-од).
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)