ПРО СТАН РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН ЗА СІЧЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ 2014 РОКУ

Протягом січня - вересня 2014 року до департаменту на виконання надійшло 534 доручення керівництва
облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч. 277 звернень громадян через "Урядовий контактний центр"; 59 -
з Кіровоградського обласного контактного центру; 137 - через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації; 11-безпосередньо до департаменту; 50 доручень керівництва облдержадміністрації з
додаткового контролю за вирішенням питань, порушених заявниками.
(Довідково: У січні - вересні 2013 року до департаменту на виконання надійшло 956 доручень керівництва
облдержадміністрації з розгляду звернень громадян, у т.ч. 208 звернень громадян через "Урядовий контактний центр" та у
рамках телевізійного проекту "Діалог з країною"; 336 — з Кіровоградського обласного контактного центру; 242 — з відділу
роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації до облдержадміністрації, з них 55 звернень, які отримано з
Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України і від інших органів (редакцій газет,
громадських організацій тощо); 35 звернень надійшло безпосередньо до департаменту і 5 отримано від громадян на
особистому прийомі керівництвом департаменту; 115 доручень керівництва облдержадміністрації щодо додаткового
контролю за вирішенням питань порушених заявниками).
Протягом року отримано 277 звернення громадян через облдержадміністрацію з "Урядового контактного центру".
Позитивно вирішені питання по 30,3 % звернень громадян, роз’яснення щодо шляхів вирішення питань надані по 67,5 %
зверненням.
59 звернень (12,2 % від загальної кількості звернень громадян) надійшло з Кіровоградського обласного контактного
центру. Питання, порушені у 20 % зверненнях, вирішені позитивно; по 79,5 % надані роз’яснення щодо можливих шляхів
позитивного вирішення питання.
Департаментом отримано на розгляд та вирішення питання через відділ роботи зі зверненнями громадян апарату
облдержадміністрації з
Адміністрації Президента України - 16 звернень, з Кабінету Міністрів України - 10 звернень, з Верховної Ради
України - 6 звернень та від інших органів (редакцій газет, громадських організацій тощо) - 8 звернень. Протягом звітного
періоду загальна кількість зменшилася до 40 звернень (у 2013 році - 55 звернень).
В даний час знаходиться на сайті департаменту інформація з питань:
- консультативно-роз'яснювальна інформація з правил та норм проведення гірничовидобувних робіт;
- роз'яснення ВАТ "Кіровоградобленерго" щодо порядку застосування нового тарифу для населення, яке користується
електроплитами та/або електроопалювальними установками;
- роз'яснення ВАТ "Кіровоградгаз" щодо користування газовим обладнанням та використання пічного опалення з
пальниками УГОП-П-16;
- правові відносини при здійсненні операцій з металобрухтом;
- правове регулювання роботи базових станцій мобільного зв'язку;
- консультативно-роз'яснювальна інформація з питань перевезення пасажирів автомобільним транспортом;
- нові тарифи на електроенергію, що відпускається населенню с 01.06.2014 року;
- роз'яснення щодо нарахування плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортними
засобами, параметри яких перевищують нормативні.
Стан роботи зі зверненнями громадян розглянуто на засіданні колегії департаменту 28 березня та 23 вересня 2014 року.

Особистий прийом громадян керівництвом департаменту проводиться відповідно до графіку.
Дата и время
Мапа сайта
КІРОВОГРАДСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Офіційний веб-сайт
>
Архів новин
пл. Героїв Майдану 1,  м. Кропивницький,  25022,   тел/факс. (0522) 32-14-01, e-mail: public@prom.kr-admin.gov.ua
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ
Державні послуги он-лайн
Офіційний сайт
Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік) Національний проєкт "Велике будівництво" (2020 рік)